Każda osoba, która wykupi ubezpieczenie Liberty Direct, otrzymuje od firmy pakiet powitalny. Zawiera on m. in. naklejkę "baby on board", kamizelkę odblaskową oraz samochodowy atlas Polski. Produkty te są przekazywane klientom wraz z polisą, umową ubezpieczenia i OWU Liberty Direct, niezależnie od typu wykupionego ubezpieczenia.
– Pakiet powitalny jest naszym prezentem dla osób, które zaufały Liberty Direct i zdecydowały się powierzyć nam swoją ochronę ubezpieczeniową. Zgodnie ze strategią ukierunkowania działań Liberty Direct na potrzeby klienta, chcemy nie tylko ubezpieczać Polaków, ale także edukować ich i wspierać w zwiększaniu bezpieczeństwa na drodze – mówi Rafał Karski, dyrektor marketingu Liberty Seguros S.A., oddział w Polsce.- Za niezwykle istotne uważamy troszczenie się o bezpieczeństwo najmłodszych, ale także zwracamy uwagę na dodatkowe elementy, które często nie są jeszcze standardem w Polsce, jak choćby kamizelki odblaskowe. Już wkrótce także u nas będą one obowiązkowym elementem wyposażenia każdego samochodu, zaś klienci Liberty Direct będą w nie wyposażeni bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów.
Liberty Direct rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie bezpośrednim przez telefon i internet w drugiej połowie września.
Firma oferuje pełen zakres ubezpieczeń komunikacyjnych, w tym ubezpieczenia OC, AC Standard i Premium, Mini i Premium Assistance, jak również ubezpieczenie NNW. Liberty Direct proponuje klientom w grupie docelowej ubezpieczenia cenowo niższe do 30% w stosunku do oferty tradycyjnych ubezpieczycieli, gwarantując jednocześnie najwyższą jakość obsługi klienta, w tym przejrzystość umów oraz pewność i solidność wypłaty odszkodowań.