Część liderów rynku majątkowego może mieć gorszy o połowę wynik finansowy netto za ten rok. Będzie to efekt wdrażania nowych rozwiązań w systemie likwidacji szkód, poprawiających jakość obsługi klienta – informuje „Parkiet”.

Gazeta przypomina, że na jesieni ubiegłego roku nowe projekty wdrożyły Generali i Warta. Ciągle ulepsza likwidację szkód Ergo Hestia. Ubezpieczyciele łożą na te działania miliony złotych, co odbiło się już na ich wynikach za 2008 r.

„Parkiet” pisze, że stale zwiększająca się sieć warsztatów partnerskich Generali (element nowego systemu likwidacji szkód) będzie kosztować kilka milionów złotych. Z kolei system Warty będzie kosztować 27 mln zł. Większość tej kwoty zostanie wydana w tym roku. Natomiast stałe ulepszenia w likwidacji szkód Ergo Hestii mogą pochłonąć w 2009 r. nawet 20 mln zł.

Gazeta podkreśla, że coraz doskonalsze systemy są elementem rywalizacji ubezpieczycieli o zawarcie jak największej ilości polis komunikacyjnych. Przedstawiciele towarzystw wskazują, że konkurencja cenowa jest coraz trudniejsza, a dobra jakość obsługi może zachęcić klienta do dłuższego związania się z firmą asekuracyjną.rn(źródło: „Parkiet” z 24.03.09, „Zakłady walczą na jakość usług”, autor artykułu: Piotr Rosik)

www.gu.com.pl

 

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *