W 2007 roku działalność mBanku przyniosła 138,3 mln PLN zysku brutto. W minionym roku mBank pozyskał rekordową ilość klientów – aż 338 tys. W lutym mBank uruchomił Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych.
Projekt ten spotkał się z uznaniem zarówno klientów, jak i ekspertów. Ideą SUS jest zapewnienie klientowi wygody poprzez umożliwienie szybkiego wyboru, spośród ofert różnych ubezpieczycieli, polisy AC i OC, najlepiej dopasowanej do jego potrzeb. Wyróżnikiem Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych jest także cena – rankingi publikowane w prasie, niejednokrotnie pokazały, iż decydując się na polisę w SUS, klient płaci mniej, niż u innych ubezpieczycieli.rnSupermarket Ubezpieczeń Samochodowych otrzymał nagrodę w konkursie Indywidualność Rynku – Merkury 2007 w kategorii PRODUKT-USŁUGA.