Coraz większa popularność hulajnóg i rozgłos w mediach temu towarzyszący a przede wszystkim wypadki z udziałem tych jednośladów wpłynął na wzrost zainteresowania ubezpieczeniami OC i NNW, chroniącymi ich użytkowników – donosi „Dziennik Gazeta Prawna”.
Przedstawicielka PZU przyznaje, że jej firma zauważa wyraźny wzrost świadomości ubezpieczeniowej wśród osób jeżdżących na hulajnodze, co przekłada się na liczbę wykupywanych polis. Jej zdaniem ten segment produktów ochronnych będzie się dynamicznie rozwijał. AXA przyznaje się do sprzedaży około 200 umów miesięcznie. Inne zakłady mówią o kilkunastu bądź kilkudziesięciu polisach w skali miesiąca. Na razie polisy są dobrowolne, ubezpieczyciele myślą jednak o zaoferowaniu ich w formie samodzielnego produktu.
Więcej:
„Dziennik Gazeta Prawna” z 10 września, Patrycja Otto „Hulajnogą po ubezpieczenie” i „Rośnie popularność ubezpieczeń od wypadków na hulajnodze”
źródło: „Dziennik Gazeta Prawna”, gu.com.pl)