Po dziewięciu miesiącach działalności Proama sprzedała dwustutysięczną polisę. Ubezpieczyciel oczekuje, że na koniec roku będzie legitymować się ok. 250 tys. szt. zawartych umów.

– Jednym z bardzo ważnych elementów, mających wpływ na sukces Proama jest strategia multikanałowej sprzedaży. Od początku nasze produkty dostępne są za pośrednictwem agentów, Osobistego Doradcy przez telefon oraz przez internet. Obecnie mamy podpisane umowy z ponad 500 multiagencjami i współpracujemy z 7 tys. osób wykonujących czynności agencyjne. W ciągu miesiąca pozyskujemy ok 30 tys. nowych klientów. Do końca roku powinniśmy mieć zawarte około 250 tys. umów ubezpieczeniowych – wyjaśnia Mariusz Kozłowski, dyrektor Produktu, Aktuariatu i Likwidacji Szkód, Proama.

www.gu.om.pl

Leave a comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *