Amerykańska grupa ubezpieczeniowa Liberty Mutual rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową prezentującą nową markę ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce – Liberty Direct. Kampania ma charakter multimedialny i obejmuje działania typu ATL i BTL. Nową markę oraz grupę Liberty Mutual będzie prezentował w spotach Mariusz Max Kolonko. Kampania została przygotowana we współpracy z agencjami: Gruppa 66 Ogilvy, Media Planning Group, IQ Marketing oraz Hypermedia.
W ramach kampanii przygotowane zostały trzy spoty reklamowe prezentujące grupę Liberty Mutual w formie relacji Mariusza Maxa Kolonki z Bostonu, gdzie mieści się główna siedziba grupy Liberty Mutual.
– Grupa Liberty Mutual, do której należy marka Liberty Direct, od ponad 100 lat działa z powodzeniem na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych na najbardziej konkurencyjnym rynku – w Stanach Zjednoczonych. Dlatego też w kampanii wizerunkowej Liberty Direct podkreślamy wielkość i tradycję naszej spółki-matki, a także rzetelność i solidność oferowanych przez nią usług. Jednocześnie zwracamy uwagę na charakterystyczną na rynku amerykańskim koncentrację firmy na kliencie i jego potrzebach. Pokazujemy, że stoi za nami wielki kapitał, który pozwoli nam zaoferować klientom w Polsce amerykańską jakość ubezpieczeń – mówi Rafał Karski, dyrektor marketingu Liberty Seguros S.A., oddział w PolscernrnOprócz spotów reklamowych prezentowanych w głównych stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim, w tym m.in. w TVP, TVN i Polsacie. Działania reklamowe obejmą również prasę, w tym Gazetę Wyborczą, Dziennik, Politykę i Newsweek. Ponadto, w ramach kampanii przygotowane zostały trzy rodzaje wielkoformatowych plansz reklamowych prezentowanych w największych miastach Polski oraz reklamy mobilne na miejskich autobusach.
Przed pojawieniem się reklam Liberty Direct, w ramach kampanii wprowadzającej zostały przeprowadzone działania teaserowe mające na celu zwrócenie uwagi na charakterystyczny element logo Liberty Direct – statuę wolności. W ramach powyższych działań ulicami największych miast w Polsce, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku i Katowicach, przeszły grupy osób przebranych za statuy wolności.
– Przeprowadzone przez nas działania teaserowe miały na celu zaciekawienie przechodniów i zwrócenie ich uwagi na symbol Ameryki i jednocześnie element logo Liberty Direct. Mam nadzieję, że działania te wzmocnią nasz przekaz reklamowy, jaki od dzisiaj kierujemy do potencjalnych klientów – mówi Rafał Karski.
Liberty Direct rozpoczęła sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych w systemie bezpośrednim przez telefon i internet. Firma oferuje pełen zakres ubezpieczeń komunikacyjnych, w tym ubezpieczenia OC, AC Standard i Premium, Mini i Premium Assistance, jak również ubezpieczenie NNW. Liberty Direct proponuje klientom w grupie docelowej ubezpieczenia cenowo niższe do 30% w stosunku do oferty tradycyjnych ubezpieczycieli, gwarantując jednocześnie najwyższą jakość obsługi klienta, w tym przejrzystość umów oraz pewność i solidność wypłaty odszkodowań.