Proama – to marka, pod którą będzie działała w Polsce europejska grupa ubezpieczeniowa Groupama. Ubezpieczyciel zamierza rozpocząć od sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Systematycznie będą wdrażane kolejne produkty majątkowe.
Proama będzie stosowała w kontaktach z klientami wiele kanałów: internet, telefon oraz multiagencje. Firma zamierza również wykorzystać w Polsce swoje wieloletnie doświadczenie w zakresie bancassurance.
Nazwa Proama odzwierciedlać ma podstawowe wartości firmy – wieloletnie doświadczenie w ubezpieczeniach oraz profesjonalizm. Drugi człon nazwy „-AMA” nawiązuje do historii ubezpieczyciela, która sięga 1900 roku, kiedy została założona francuska firma o nazwie Assurances Mutuelles Agricoles (AMA). Człon Pro- ma podkreślać profesjonalizm.
Obecnie rozpoczyna się drugi etap rekrutacji agentów i specjalistów, w którym nowatorskie jest zastosowanie spotów telewizyjnych. „Chcemy dotrzeć z komunikatem do szerokiego grona odbiorców.” – mówi Robert Sokołowski, dyrektor generalny Proama. „Na potrzeby rekrutacji stworzyliśmy specjalny portal, przez który będą składać aplikacje zainteresowani kandydaci. W tym miejscu będą mogli również zapoznać się ze wszystkimi niezbędnymi informacjami o firmie, jak również o przebiegu procesu rekrutacji. Liczymy, że dzięki temu będziemy mogli zaproponować pracę i współpracę najlepszym.” – podkreśla Robert Sokołowski.