Proama rozpoczęła cykl edukacyjny na temat ubezpieczeń samochodowych w dziennikach regionalnych grupy Polskapresse.

Cykl edukacyjny na temat ubezpieczeń komunikacyjnych, przygotowany przez ekspertów Proama, rozpoczął się 19 marca na łamach Dziennika Polskiego. 22 marca artykuły będą publikowane w Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Łódzkim, Dzienniku Zachodnim, Głosie Wielkopolski, Gazecie Krakowskiej i Kurierze Lubelskim a 24 marca w Gazecie Wrocławskiej. Na miejsce publikacji poradnika zostały wybrane strony poświęcone motoryzacji.

W pierwszym artykule ekspert Proama wyjaśnia czym jest Bonus-Malus. W kolejnych tygodniach na łamach dzienników regionalnych będą poruszane takie tematy jak: kiedy kupować AC i jak je dopasować do swoich potrzeb, co to jest franszyza redukcyjna, na co zwracać uwagę czytając OWU, co oznacza formuła all risk i jak wygląda proces likwidacji szkody w ubezpieczeniach komunikacyjnych.

– Wiemy, że ubezpieczenia, także komunikacyjne, są produktami złożonymi i mogą sprawiać problemy nie tylko na etapie zakupu polisy, ale również w okresie jej obowiązywania – mówi Łukasz Jadachowski, dyrektor marketingu Proama. – Z tego powodu osobom, które kupią ubezpieczenie przez internet i telefon dedykowaliśmy Osobistego Doradcę, z którym w każdej chwili mogą się skontaktować na imienny adres e-mail lub dzwoniąc do Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta. Jednocześnie chcemy dzielić się swoją wiedzą o ubezpieczeniach poprzez cykle edukacyjne, takie jak ten realizowany w dziennikach regionalnych grupy Polskapresse. – dodaje.

Cykl edukacyjny Proama w dziennikach regionalnych potrwa do 16 kwietnia.

www.gu.com.pl

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *