Ubezpieczeni w Ergo Hestii należą do najbardziej zadowolonych w Polsce – wynika z badania pod patronatem Rzeczpospolitej, przeprowadzonego na podstawie opinii 3 milionów klientów z ponad 2 tys. miejscowości w całej Polsce.

Ergo Hestia została wyróżniona godłem „Jakość Obsługi 2011”. Głosami samych klientów znalazła się wśród 100 najlepiej obsługujących ich firm.

Kapitułę konkursu decydująca o przyznaniu Godła „Jakość Obsługi” tworzą wszyscy konsumenci w Polsce, którzy na stronie jakoscobslugi.pl mogą zgłaszać własną obserwację, a ich ocena wpływa na kształt listy stu najbardziej przyjaznych dla klienta firm w Polsce. Najlepsze firmy nagradzane są Godłem Jakość Obsługi – laureaci Godła tworzą elitarne grono TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

Godło „Jakość Obsługi 2011” przyznawane jest nieodpłatnie, a firmy nie muszą zgłaszać swojego uczestnictwa. To konsumenci decydują o obecności firmy w Programie Jakość Obsługi, poprzez zgłoszenie obserwacji na jej temat. Wyróżnienie od konsumentów, które co roku jest przyznawane w programie Jakość Obsługi, trafiło do Ergo Hestii jako jednego z trzech ubezpieczycieli w Polsce. Poza sopocką firmą wyróżnione zostały również Allianz i PZU .

www.gu.com.pl

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *