Działająca na polskim rynku ubezpieczeń od 29 stycznia tego roku Proama sprzedała już 20 tys. polis.
– Biznes ubezpieczeniowy wymaga skali, a w Polsce 60% rynku stanowią ubezpieczenia komunikacyjne, dlatego od nich zaczęliśmy – mówi Bogumił Perzyna, dyrektor sprzedaży Proama. – Wiemy również, że mimo rozwoju kanałów direct, by zdobyć odpowiednią liczbę klientów, musimy działać w modelu wielokanałowym. Dlatego oferujemy polisy poprzez telefon, stronę internetową i multiagencje. Nasze dotychczasowe wyniki pokazują, że każdy z tych trzech sposobów kontaktu z klientem sprawdza się jednakowo dobrze. – dodaje
Od początku działalności Proama sprzedała już 20 tys. polis. To znacznie lepiej niż zakładały wcześniejsze prognozy.
– Planujemy, że na koniec roku będziemy mieli w portfelu ponad 100 tys. polis – zapowiada Bogumił Perzyna.rnrnW ofercie firmy są pakiety OC i AC, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych: Super Assistance, NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Ubezpieczenie od Utraty Pracy oraz Ubezpieczenie Ochrony Prawnej. Ubezpieczyciel kontaktuje się ze swoimi klientami poprzez internet, telefon i multiagencje.
www.com.pl