Zakończenie wojny cenowej w segmencie OC pojazdów spowodowało, że ubezpieczyciele zaczęli szukać innych sposobów na przyciągnięcie klientów – informuje „Dziennik Gazeta Prawna”.

„DGP” pisze, że wabikiem na kierowców mają być sprawny serwis oraz szybka likwidacja szkody, a także wszelkiego rodzaju gratisy. Wśród tych ostatnich popularne są różne rodzaje darmowych usług assistance. Gazeta zwraca uwagę, że część firm nie oferuje bonusów, dając za to klientowi możliwość wybrania najbardziej potrzebnych mu opcji.

Więcej na ten temat w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, w artykule Magdaleny Pasznik zatytułowanym: „Walka w OC: Klienci chętniej kupują polisy oferujące gratisy”, pod adresem:rnhttp://serwisy.gazetaprawna.pl/…

www.gu.com.pl

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *