Nad pójściem w ślady Liberty Direct, którego ubezpieczenia znalazły się w ofercie ING BSK zastanawiają się Axa i Commercial Union – pisze „Wall Street Journal Polska”.rnrnAgnieszka Dąbrowska z Axa Ubezpieczenia mówi, że jej towarzystwo bierze pod uwagę tego typu współpracę. Z kolei Elżbieta Wójcik z CU TUO deklaruje, że jej firma jest zainteresowana współpracą z Alior Bankiem, ale nie wyklucza współpracy z innymi bankami.

Zdaniem analityków, taka forma współpracy będzie niedługo standardem. Dr Piotr Okrasa z warszawskiej Akademii Finansów uważa, że po okresie, kiedy kanał bankowy służył ubezpieczycielom głównie do sprzedaży polis na życie, przyszedł czas na poszerzenie oferty.

„WSJ Polska” zwraca uwagę, że jednak nie wszyscy wierzą, iż sprzedaż poprzez banki diametralnie zmieni segment direct. Sława Cwalińska-Weyhert, wiceprezes Link4, mówi, że z doświadczenia jej firmy wynika, że taka współpraca nie kończy się jakimiś szczególnymi sukcesami.

(źródło: „WSJ Polska” z 3.12.08, autor artykułu: Marcin Tarczyński)

www.gu.com.pl

 

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *