Jak informuje dziennik "Polska", jeszcze w tym roku w kasach supermarketów i hipermarketów będzie można wykupić polisę ubezpieczeniową. Gazeta zwrcac uwagę, że wielkie sieci wprowadzają coraz więcej usług dodatkowych, by przywiązać do siebie klientów i zwiększyć obroty. Przykładem jest Carrefour, który startuje dzisiaj z własną telefonią komórkową oraz sprzedażą polis ubezpieczeniowych. Również konkurencyjne Tesco przygotowuje się do sprzedaży ubezpieczeń. Przemysław Skory, rzecznik prasowy firmy mówi, że trwają rozmowy z ubezpieczycielami, którzy będą partnerami w przedsięwzięciu.
Dziennik "Polska" przypomina, że w Wielkiej Brytanii, gdzie Tesco jest liderem rynku, klienci mogą w supermarketach znaleźć szeroki pakiet polis: począwszy od komunikacyjnych, na ubezpieczeniach na życie, a nawet dla zwierząt domowych skończywszy.
( źródło: „Polska” )