Gwarancja zachowania wartości fakturowej pojazdu, czyli ubezpieczenie strat finansowych poniesionych w wyniku jego zniszczenia lub kradzieży (tzw. GAP), to produkt, który został wykorzystany przez importera samochodów Mitsubishi – firmę MMC Car Poland, jako element nowej kampanii promującej sprzedaż wybranych modeli aut tej marki.
Ubezpieczenie GAP, wraz pakietem OC/AC/NNW, oferowane są w ramach tej promocji bezpłatnie przez salony dealerskie Mitsubishi. Propozycja ta, to wynik współpracy importera i sieci dealerskiej z towarzystwem ubezpieczeniowym Ergo Hestia oraz administratorem programu ubezpieczeniowego Mitsubishi – Hestia, firmą INTER-TUR.
Ubezpieczenie strat finansowych oferowane jest w wersji 2-letniej, tzn., że nabywcy samochodów Mitsubishi, w razie wystąpienia szkody całkowitej lub kradzieży auta, w ciągu 24 miesięcy od zakupu samochodu, otrzymają oprócz odszkodowania z ubezpieczenia Autocasco, także różnicę między jego wysokością, a wartością fakturową pojazdu.