Odpowiedzią Grupy UNIQA na silną konkurencję na polu ubezpieczeń komunikacyjnych jest akcja promocyjna funkcjonująca pod nazwą Tanie OC LAST MINUTE. Jej sens zamyka się w sloganie: Kup ubezpieczenie już teraz, zapłać mniej, odbierz swoją zniżkę.

Akcja, której celem jest zintensyfikowanie sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych oraz zachęcenie klientów do zawarcia OC komunikacyjnego jeszcze przed wejściem opłat na NFZ rozpoczęła się 15 sierpnia i będzie trwała do 30 września. Istotą akcji jest gwarancja niezmienności stawek pod warunkiem zawarcia ubezpieczenia OC do końca września.

Oferta skierowana jest do wszystkich klientów, którzy wykupią ubezpieczenie w trakcie trwania promocji, również tych, których aktualna umowa ubezpieczenia wygasa dopiero z końcem marca 2008 r. Ci, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia w okresie trwania promocji mogą liczyć na utrzymanie obecnie obowiązujących stawek nawet w przypadku wystąpienia szkody w okresie pomiędzy datą zawarcia ubezpieczenia a datą rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej. Zachętą jest również 5% dodatkowej zniżki w OC.

 Dodatkowym atutem dla wykupujących ubezpieczenie OC w okresie trwania promocji jest możliwość zakupienia ubezpieczenia Auto Casco z atrakcyjnym bonusem – nawet do 50% zniżek przysługujących w OC z tytułu bezszkodowej jazdy (tak jak w akcji Poszukiwany, poszukiwana). Tak skonstruowana oferta sprawia, że klient może zaoszczędzić do kilkuset złotych.

Akcja Tanie OC Last Minute ma silne wsparcie marketingowe. Obok standardowych narzędzi promocji obejmujących dystrybucję w jednostkach sprzedażowych ulotek informujących o akcji, plakatów i naklejek podłogowych oraz zaplanowanego przez Dział Wsparcia Sprzedaży konkursu sprzedażowego dla agentów 1 września ruszyła kampania reklamowa. 30-to sekundowe spoty można usłyszeć w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych – Radiu Zet i RMF FM. Po raz pierwszy na tak silną skalę został wykorzystany również Internet. Miesięczna odsłonowa kampania na witrynach i portalach motoryzacyjnych wzmocniona została boxem sponsorowanym oraz monitoringiem na forach internetowych i grupach dyskusyjnych. Ponadto informacja o promocji została rozesłana w postaci e-mailingu do blisko 700 000 użytkowników kont pocztowych portalu Onet.pl. Niemniej ważnym elementem kampanii jest silna ekspozycja logo Grupy UNIQA w wirtualnej sieci.

www.gu.com.pl

 

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *