Ubezpieczyciele spodziewają się, iż w tym roku po raz kolejny spadnie sprzedaż autocasco. Modyfikują więc swoje oferty AC tak, aby stracić jak najmniej – informuje „Dziennik Gazeta Prawna”.

„DGP” pisze, że zmniejszające się przychody we wspomnianym segmencie to efekt wzmożonego oszczędzania wynikającego z trudnej sytuacji gospodarczej. Wykoncypowane przez towarzystwa modyfikacje przybierają różny kształt. I tak Generali dopasowuje ofertę do możliwości klienta, decydując się np. na zmniejszenie zakresu ochrony. W podobnym kierunku poszło VIG. Z kolei AXA Direct uruchomiła nowy system sprzedaży, dzięki któremu klient płaci tylko za taki zakres ubezpieczenia, jaki faktycznie go interesuje. Mimo to przedstawiciele rynku są dość pesymistyczni w ocenie szans na sukces nowych propozycji AC. Wskazują m.in., że jeśli klient chce kupić autocasco, to zazwyczaj decyduje się na produkt kompleksowy. Jeśli chce zrezygnować – to żadna oferta go nie przekona.

Więcej na ten temat w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, w artykule Elżbiety Glapiak zatytułowanym „Polacy oszczędzają – nie ma co liczyć na zwiększoną sprzedaż polis AC”, pod adresem:http://www.gu.com.pl/index.php?searchword=LWB&ordering=&searchphrase=all&Itemid=114&option=com_search

www.gu.com.pl

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *