IPA świadczy usługi dla klientów PZU, którzy wyjeżdżając za granicę ubezpieczyli się w ramach nowego produktu turystycznego "Wojażer – PZU Pomoc w Podróży".
Zgodnie z podpisaną przez firmy umową, wszyscy posiadacze pakietów "Wojażer – PZU Pomoc w Podróży" będą mogli skorzystać z oferty usług pomocowych, takich jak m.in. całodobowa pomoc medyczna, logistyczna, pomoc bliskim, a także pomoc finansowo-prawna.
W ofercie PZU jest także infolinia podróżna. System obsługi szkód zapewni klientom PZU pomoc m.in. w sytuacji choroby, wypadku czy zagubienia bagażu. W ramach ubezpieczenia klienci mogą liczyć m.in. na umówienie i pokrycie kosztów wizyty lekarskiej, organizację przewozu z jednej placówki medycznej do innej, transportu do kraju, a jeśli zajdzie taka potrzeba – zawiadomienie rodziny i zorganizowanie dodatkowej pomocy.