czwartek, 15 marzec 2007 r

Już nie zobaczymy na ekranach telewizorów kontrowersyjnego spotu reklamowego francuskiej Axy, z którego dowiadujemy się, że jako jedyny ubezpieczyciel w Polsce oferuje możliwość płacenia składki w 12 ratach. Reklama była emitowana od kilku miesięcy i wywołała zamieszanie na rynku. Firmy ubezpieczeniowe MTU, Link4 czy BRE Ubezpieczenia, które również rozkładają składkę na raty, protestowały, że reklama Axy jest po prostu nieuczciwa.

Ubezpieczycielei skarżyli się na Axę Komisji Nadzoru Finansowego, ta jednak postanowiła nie interweniować. – Nie widzimy wyraźnego naruszenia interesów klienta w tej reklamie, choć Axa rzeczywiście nie dołożyła w pełni starań, formułując ten przekaz – powiedział „Rzeczpospolitej” Sławomir Peszkowski, dyrektor Departamentu Ochrony Klientów w KNF. Sama Axa twierdzi, że dołożyła wszelkich starań, żeby sprawdzić, czy inne firmy również oferują rozłożenie składki na 12 rat. Teraz, gdy okazało się, że tak jest w istocie, firma ma zaprzestać prezentowania swojej oferty jako unikalnej.

www.gu.com.pl

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *