Ergo Hestia będzie miała nowy system identyfikacji wizualnej. Zmianie ulegnie logo firmy i kolorystyka, w której dominować mają czerwień i szarość.

Odświeżony zewnętrzny wizerunek pojawi się jesienią na ponad 700 punktach sprzedaży Ergo Hestii rozsianych w całym kraju. Nowa szata graficzna obejmie wszystkie materiały korporacyjne i ubezpieczeniowe.

Działania wizerunkowe towarzystwa mają silniej podkreślić pozycję wicelidera polskiego rynku ubezpieczeń majątkowych. – Nowy wizerunek będzie optymalnie odzwierciedlał wartości firmy: prostotę, przewidywalność procedur i dopasowanie do potrzeb klientów – tłumaczy Małgorzata Makulska, wiceprezes zarządu Grupy Ergo Hestia.

Zdaniem ekspertów od komunikacji z rynkiem, odświeżanie wizerunku sprzyja rozwojowi biznesu i jest zjawiskiem naturalnym wśród największych światowych marek. Dowodem na to mogą być procesy zachodzące w spółkach Grupy ERGO na terenie Niemiec, która stając się marką komercyjną, będzie silnie promowana na międzynarodowych rynkach.

Polski ubezpieczyciel upatruje swojej dodatkowej szansy w ściślejszej asocjacji z marką ERGO – jedną z największych firm ubezpieczeniowych w Europie, oferującą swoje produkty 40 milionom klientów.

Przedstawiciele Ergo Hestii podkreślają, że zmiany nie dotyczą produktów firmy, które są stale poddawane rynkowym modyfikacjom. – Pozostajemy przy sprawdzonej organizacji firmy i modelu zarządzania – dodała Małgorzata Makulska.rnrnCały proces potrwa około 3 miesięcy. Nowe standardy zaczną obowiązywać od 1 października 2010 roku.

www.gu.com.pl

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *