Ubezpieczenie strat finansowych, czyli tzw. GAP, to najnowszy produkt towarzystwa ubezpieczeniowego Ergo Hestia, wprowadzony wspólnie z firmą Inter-Tur, jako uzupełnienie programu ubezpieczeń pakietowych dla sieci dealerskich Mitsubishi i Nissana.

Pojawienie się od stycznia 2008 roku, ubezpieczenia GAP w salonach Mitsubishi, stanowi kontynuację wcześniejszych działań podjętych wspólnie z importerem samochodów Mitsubishi, firmą MMC Car Poland, w ramach których produkt ten był elementem kampanii promującej sprzedaż wybranych modeli tej japońskiej marki.

Ubezpieczenie GAP ma na celu pokrycie różnicy pomiędzy wartością fakturową auta sprzedanego w autoryzowanym salonie, a odszkodowaniem wypłaconym w ramach polisy autocasco, w razie zniszczenia lub kradzieży pojazdu. Ubezpieczenie jest skierowane do klientów nabywających nowe samochody Nissan i Mitsubishi, korzystających jednocześnie z pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych OC/AC/NNW/Assistance, firmy Ergo Hestia.

Ubezpieczenie strat finansowych, oferowane przez dealerów obu marek, dostępne jest w wersji dwu lub trzyletniej.

Małgorzata Duchna, dyrektor Działu Pakietów Dealerskich w agencji Inter-Tur, odpowiedzialna za wdrożenie nowego produktu w sieciach dealerskich obu marek, zwraca uwagę na gwałtownie rosnące zainteresowanie taką ochroną ubezpieczeniową, tak wśród osób dystrybuujących polisy w salonach sprzedaży aut, jak i oczywiście wśród samych klientów tych salonów.

– Ubezpieczenia typu GAP, dostępne na polskim rynku ubezpieczeniowym, były dotąd oferowane głównie pod kątem firm leasingowych i banków kredytujących zakup samochodów — mówi. – My zaś dążymy do tego, aby beneficjentami korzyści, jakie niesie za sobą taki produkt, mogli być potencjalnie wszyscy nabywcy samochodów, w obsługiwanych przez nas autoryzowanych salonach. Temu służyć ma m.in. ścisłe powiązanie technologiczne (informatyczne) wystawienia polisy GAP, z zawarciem podstawowego pakietu ubezpieczeń komunikacyjnych. Winno ono nie tylko ułatwić sam proces fizycznego zawarcia ubezpieczenia, ale jednocześnie przyczynić się do uzyskania lepszych wyników sprzedaży.

Dodajmy, że w bieżącym roku, firma Inter-Tur planuje wprowadzić jeszcze, co najmniej dwa nowe produkty ubezpieczeniowe, jako uzupełnienie oferty dla klientów współpracujących z nią salonów dealerskich

Leave a comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *