Usługi assistance, realizowane przez zewnętrzne firmy, stają się zwykle wizytówką przedsiębiorstwa. W znaczący sposób wpływają na wizerunek firmy ponieważ są praktycznym dowodem jakości usług, np. zakładu ubezpieczeń, w sytuacji mocno naznaczonej emocjami, czyli w chwili wystąpienia szkody. Dzięki ogromnemu zapleczu i nowoczesnym rozwiązaniom teleinformatycznym, połączonym z wysoką operatywnością, firmy assistance są w stanie rozwiązać praktycznie każdy problem – od „standardowej” pomocy w przypadku stłuczki poczynając, na najbardziej szalonych zleceniach Concierge kończąc.
„Do tworzonych przez nas pakietów assistance podchodzimy indywidualnie, biorąc pod uwagę potrzeby każdego z naszych kontrahentów.” – mówi Mariola Kotlewska z Inter Partner Assistance – „Usługi pomocowe, które są dodawane do oferty, zwykle powiązane są z użytkowaniem danego produktu, czy korzystaniem z danej usługi.
Pomoc może dotyczyć sytuacji trudnych i dawać klientom realne wsparcie w przypadku trudności losowych lub być po prostu rozwiązaniem zwiększającym poczucie komfortu odbiorcy danego produktu.”
„Assistance jest elementem o dużej wartości marketingowej.” – dodaje Liliana Tytz, Dyrektor Marketingu i PR w Inter Partner Assistance S.A.
– „Bardzo często otrzymujemy zapytania ofertowe, w których klienci potwierdzają, że dzięki naszym usługom chcieliby wyróżnić się na rynku. W niektórych branżach, np. w ubezpieczeniach, pomoc assistance jest już jednak standardem. Dlatego towarzystwa swoją wyjątkowość starają się podkreślić oryginalnym zakresem usług pomocowych, innowacyjnymi rozwiązaniami i mniej restrykcyjnymi wyłączeniami. Są również branże, które dopiero zwracają się w kierunku assistance, zaczynając dostrzegać tkwiące w nim źródło przewagi konkurencyjnej”.
Żródło: Inter Partner Asistance – informacja prasowa dn. 05.11.2009